mY L0vErS..

Monday, April 20

Doa chenta...!~


Aku mencintai dia...

Mencintai dia dengan kekurangan dan kelebihannya

Mencintai segala-gala tentang dirinya...

Mencintai dia dengan sepenuh hati

Dengan sepenuh jiwa, setulusnya

Namun,

Mencintai dia menyiksakan

Mencintai dia memeritkan

Kerana ku mencintai dia aku menderita

Kerana ku mencintai dia aku merana

Apakah kekurangan diriku di matanya?

Apakah kedudukan aku dihatinya?

Apakah tidak cukup kasih sayang dan perhatianku padanya?

Ya Tuhanku yang Maha Satu,

Kau berikanlah ketenangan padaku

Agar bisa aku melalui hari-hariku

Tanpa keberadaan dia di sisiku

Berilah kekuatan padaku

Mengharungi rinduku padanya

Kau selimutilah dia dengan kasih sayang-Mu

Semoga dia masih menjadi yang terbaik untukku...

1 comment:

Iera said...

Semoga dia dpt mendengar suara hati Ida.....

Related Posts with Thumbnails