mY L0vErS..

Tuesday, January 25

oyasuminasai.....~

Tito itu enak.


Macam makan kek secret recipe.


Chocolate indulgence..nyum3x..


Enak kan? ;p


Tito itu heaven.


Tito itu indah.


Tito itu selonot.


Tito itu nikmat.


Tito itu asyik.


Tito itu bahagia.


Tito itu tenang.


Oh tito.....


Maaf!!!

hanya boleh tulis sahaja segala keseronokan tito.


Sebab pada waktu dan ketika ini…


aku tgh memujuk hati utk tito…


aduyaii knp x blh tito lg ni???


mana mungkin aku boleh tito.


FYP!!!!

Monday, January 24

Esok Yang Akan Tinggalkan Hari Ini~

aturan Allah adalah yg terbaik..
He knows the best...
and i'll pray for my best....
di sebalik musibah yg menimpa..
kadang kala Allah sengaja menduga kita..
utk memberi kita sesuatu yg lebih baik..
yg kita tak pernah jangka..
yg kita tak pernah terduga..
aturan Allah adalah yg terindah..
mengelakkan kita dari terus lemah tak bermaya...
tibanya ia tanpa dipinta..
kerna Dia tidak memberi apa yg kita pinta..
tetapi memberi apa yg kita perlu...

Allah mengetahui..
segala isi hati kita..
baik atau burukkah ia...
kita mampu menipu manusia..
tapi..
mana mungkin kita cuba menipu Dia..
kerna kita adalah hambaNya..
Dia mengetahui yg terbaik utk kita..

biar pedih..biar terluka..
apa yg berlaku..sejuta hikmahnya..
keputusan di tangan kita utk menerima..
atau melakukan yg sebaliknya...

pilihan yg ada di depan mata..
mencari dan memilih antara dua..
barakah Ilahi atau syurga dunia..
yg mana satu terkesan di jiwa...

semoga aku dapat merasa..
sekali lagi nikmat di jiwa..
kurniaan dari Yang Maha Esa..
kerna DIA Maha Kuasa..

mungkinkah impian menjadi nyata?
atau hanya bayangan semata mata?

Wednesday, January 19

aha bknnya slalu pown!!

suatu petang.....
di Kuala Perlis....










Saturday, January 15

one sweet day :)

hr ni...
hr yg ak x akn LUPA smp bila2..
knp???
sbb krn hr ni lah...
ak rs dpt SPENT TIME
ngn owg yg plg ak syg...
my shWeEt yeLLy mELLy jELLy cutTie mama....

only two of us...YES!!
we're goin bekfes +window shupink +
laughing + crying + sharing everything.....
all in ONE we've done together...
how sWeet....

seriusly its been a long long time..
kami
x spent time mcmni..
masing2 sgt busy
plus dgn aku yg jarang blk umah..
if blk pn dia keja then mlm br blk...
if not... she's goin' to sumwhere..
sgt2 susah nk jmpa...
wat a busy women u mama....!!
im really2 missin' diz moment....
sangat!!!
ntah bila dpt rasa
cmni lagi...

next week masing2 start busy blk...
my ma will goin' sumwhere...
dan ak xkn blk uma dlm tempoh yg tdkat ni..
hmm..
apapn aku rs sgt PUAS hari ni...
BEBAS!!!

she's not only my ma but my besh fwen too..
thnks for everything...
everythng dat u had done to me...
thnks for ur advised + ur supported
+ ur love too

u owez in my heart ma....
love u sho sho sho much!!!
mmmuuaahhh~


::nota hati:: syg x snap pic dat time...
coz of my BB was running low..huuu

bising dalam sunyi...

Aku mungkin bukan teman yang sempurna yang engkau cari…bukan jua yang terbaik antara semua…tetapi yang pasti…aku adalah teman yang akan selalu ingat padamu…yang akan berkongsi keperitan dn kesengsaraan yang kamu rasai… dan mungkin aku bukanlah seorang teman yang boleh dipercayai seluruhnya…cukuplah hanya menerima yang baik…andai itu dipancarkan oleh Allah swt kepadaku..yang kurang usah dihina tetapi diperbetul dan bimbinglah temanmu ini dalam perjuangan yang belum selesai dan yg tidak akan selesai…..~

Thursday, January 13

masa itu tisu???

Hurrmm…. Aku kembali mengeluh dengan aturan kehidupanku.. Aku kian letih dengan kehidupan sendiri.. Aku sendiri bingung.. Aku terlalu runsing dengan perjalanan masa harian aku.. Aku perlukan pengurusan masa yang sempurna.. Sebenarnya aku terlalu mengejar masa sehingga semuanya menjadi kelam kelibut.. Weeiii..Aku perlukan masa!! Bolehkah aku membeli masa?? Andainya masa dapat dijual.. Alangkah bodohnya si niaga masa itu.. Adeh!!


Kenapa aku boleh terlalu sibuk?? Aku bukanlah terlalu sibuk di kampus.. Malah aku juga bukan jenis yg buat2 sibuk sekiranya tiada benda yg perlu diselesaikan segera. Kalau ada dgr owg ckp “last minute person” ha kira utk aku lah tu… Aku pn tak tahu kenapa aku masih memerlukan masa… Mungkin kerana baru aku sedar yg aku sekarang di tahun akhir dlm pengajian aku… jadi sebenarnya mmg byk bnda utk aku siapkan… terutamanya bila aku perlu menyiapkan projek tahun akhir utk ijazah aku nnt.. aku rasa da terlalu lama aku berlengah2 tuk siapkan projek tersebut..Mgkn kerana masih menunggu mood yg sesuai tuk lakukan.. hahha pemikiran yg masih di tahap lapuk! jadi klu nk hrpkan mood..mmg smp bila2 la aku masih memerlukan masa….


Aku jugak tak tahu kenapa aku rasa makin hari makin malas!! Setiap hari jugaklah aku makin fed up!! Berputus asa dah mula merasuk otak kanan aku.. Tekanan pulak menjalar keresahan kat otak kiri aku.. Arghh!!! Peedap!!! Segalanya!!! huuuu!

Aku rs aku perlukan rehat…aku perlukan ruang dan waktu utk permasalahan ini..Ya.. Itulah yang terbaik.. Aku perlukan ruang untuk memperbaiki mutu hidup aku tanpa sebarang anasir permasalahan otak.. Aku kena mewaraskan kembali tunjang utama kekuatan aku itu.. Aku juga perlu mengkaji kembali adakah semua ini berbaloi??


Maka janganlah pelik andainya blog ini terlalu lama tidak di update.. Maaflah andai tidak berpuas hati dengan tindakan aku.. Aku sentiasa berusaha memasukkan entri2 yang menyenangkan.. Aku juga perlu berterima kasih pada pembaca setia dan pembaca senyap aku.. Aku gembira bila ada yang sudi membacakan ketukan jari aku ini.. Juga pada pengomen yang tidak membaca.. Hehe..Kasihku harap diterima.. *terima kasih la tu*..


Akhir sekali…aku makin pelik ngan bahasa aku skg ni..

Memang betul la aku sedang kusut.. uhuk!!

Related Posts with Thumbnails