mY L0vErS..

Tuesday, May 11

Dia.....

saya sayang dia
saya sangat cintakan dia
dia nyawa saya
saya x sanggup berpisah dengan dia

dia memahami saya
dia banyak bersabar dengan saya
dia tidak pernah kedekut dengan saya
malah dia korbankan segala2nya untuk saya

tApi.....

saya mintak maaf
saya banyak lukakan hati dia
saya banyak mengabaikan tanggungjawab saya utk dia
malah...
sampai skrg saya masih xdapat bahagiakan dia
saya masih belum cukup sempurna
untuk memberikan segalanya pada dia

tApi...

dia tak pernah langsung mengungkit apa2
malah sentiasa memberi kata2 semamngat pada saya
dia yg x pernah putus2 berdoa utk kejayaan dan kehidupan saya
demi melihat kebahagiaan saya

Mama....
semoga kehidupanmu diberkati Allah s.w.t
moga 1 hari nnt mama di tempatkan dikalangan hamba2Nya yg terplih

Selamat Hari Ibu Ma.....
i love u so much~




No comments:

Related Posts with Thumbnails