mY L0vErS..

Wednesday, June 23

ternyata Tuhan dengar doa saya......

Alhamdulillah...

syukur ku panjatkan padaMu Ya Allah...
di atas kurniaanMu ke atas hambaMu yang sabar...
sungguh tidak ku sangka...

kepastian yg sangat sangat ku harapkan...
akhirnya sudah terjawab...
dengan rs rendah diri ku panjatkan kesyukuran...
kepadaMu yg Lebih Maha Mengetahui..
agar ukhwah yg terjalin antara kami..
lebih dapat dieratkan dan disimpulkan...
dan seterusnya mendapat keredhaanM
u Ya Allah...

Ya Allah...

Kau bukakanlah pintu hatinya..
Kau semaikanlah rasa kasihnya..
dan Kau pupukkanlah cintanya..
untuk menerima diri aku seadanya..

sesungguhnya aku sangat mencintainya..
aku ingin menjaganya..
dan sangat memerlukannya..
bg membimbing aku ke jalanMu yang benar...

Ya Allah..

Kau permudahkanlah segala urusan kami..
dan tabahkanlah hati kami..
dalam menempuh segala ujianMu
...
Kau satukanlah hati kami menjadi satu..
dan Kau jodohkanlah kami..
seandainya ianya sudah ditakdirkan..

sesungguhnya Engkau Yang Maha Pengasih..
lagi Maha Penyayang..
~amin ya rabbal alamin.....



nota hati : i wanna hold u till i die~


No comments:

Related Posts with Thumbnails