mY L0vErS..

Monday, January 12

bALiNg ke bOwLinG

yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!! yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! horeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!! ( smbil lompat2) oowhhh x tau nk gambarkn perasaan time nih...mmg hepi bangat2 laaaa.. setelah dipaksa + digoda + diayat oleh kawan2 ak yg kejam ni AKHIRNYAAAAAAAAAAAAA aku kena jgk main bowling yg X besh ni....diulang skali lg...
BOWLING YG X BESH
!!!.. so, dgn berbekalkan ht yg x ikhlas aku pn main la bowling tu tnpa ada apa2 perasaan...ouh sengal~

smbl pakai kasut sambil duk menyumpah diowg suma..weyh apadaa paksa ak men..tp apapn ak tetap bersmgt gak menyarung kasut nea....pendek kata semangat tu yg penting..ahaks!!~

hurm...nk piilih bola kaler ape ea?biru ni cam lawa..pink ni pown bley thn cun gak..hehehehe

tyme ni ms tgh tunggu turn..wat2 pegang bola..senyom2 cikewt...konon cam suka ah main bnda alah nea...


ha ak tgh amik feel..da nk lontar bola da nea..arah seblah mane ek..kiri ke kanan..kanan ke kiri...erm...senang aku baling tgh2 je ah..


nmpk je mcm ak wat gaya melontar tp sbnrnya ak hempuk yerk bola nea....!! hah mmg sah..aku dah agak dah...dia akan masok longkang nye!!! huhuhu ( ayat cover)



dan yg paling buat aku gumbira+ bangga x hengat smpi rase nk guling2 ni laaaa dieeee....
aku kalah dlm permainan sengal nea
(sila larr gelak wahhahaha)...!~







3 comments:

neyrat khunphithak said...

baling je...nama pun dah bunyi mcam bowling dah tu...ok lah tu..ada marks juga daripada zero....

-JoE- said...

eh...
terer ny maen bowling...
hak3x...
;P

syakey said...

lama nye xmen bowling.
huhu

Related Posts with Thumbnails