mY L0vErS..

Tuesday, April 20

~ Aku hati tisue**

Hm... Kenapa eh skg ni aku sgt susah untuk rasa pissed off kt owg lain?????
Ya...Mungkin aku seowang yg pemaaf. Jenis aku bukan suka simpan dendam yg killer2 walaupun ada stgh dendam yg patut untuk berasa dendam...Kowang boleh tanya kawan-kawan aku berapa kali sangat aku marah, atau tinggikan suara dalam seminggu..or sebulan or setahun??? Kalau aku marah sekalipun, cuma bertahan paling lama pun satu jam. Sebab aku akan rasa bersalah sgt lepas aku marah..


Tataw pasaipa....


Aku sangat2 teringin nak terasa marah sampai kaki tangan semua boleh jadi seringan-ringan alam.. Kalau ada sesapa salah cakap sikit, terus hayown laju-laju. Bukan apa, cuma tringin nak rasa macam mana rasanya ya kalo jadi seowang yang kurang sabar + naek hangin... Ha agak2 bley dak jd kejam camtu???? huhuhu...


Hmm...bila aku marah, aku selalu fikir balik, mungkin 1 day nanti, aku berada pada tempat owang yang kena marah tu. .or mungkin jugak nanti aku akan berada pada tempat owang yang kena hayown laju-laju itu. Dunia ini karma. And now God will pay it for CASH...Memang da byk bukti kn??


Pengalaman cukup banyak mengajar aku untuk bersabar. Pengalaman mengajar aku untuk handle problem dengan rational dan bukan dengan emotional. Aku tak perfect tapi cuba untuk mengejar kesempurnaan itu. Dulu aku cukup benci orang yang mengejar kesempurnaan, tapi Tuhan itu Maha Adil. Karma atau kebetulan tetap ada di mana-mana.


Dan sekarang aku pula nak bergelar Perfectionist????


notahati:: sabar itu separuh drp iman..~

1 comment:

Danial Jaafar 🇲🇾 said...

alo kak yan! warna warni blog!! hahaha
XD

Related Posts with Thumbnails