mY L0vErS..

Saturday, November 27

tolong ingatkn aku..~

Tuhan..

seandainya telah Kau takdirkan

aku tidak akan dapat bertemu dengannya lagi..

bantulah aku untuk melupakan

semua tentangnya yang pernah menyentuh hatiku..

kerana setiap kali aku merindu..

pasti aku akan jatuh terkedu begini..

walaupun aku cuba melupakan..

aku masih tidak mampu dan tidak menyangka..

untuk mencintai seseorang perlu bersusah susah begini…


Tuhan…aku sangat sedih…i think i’m sick again…

do u think i should close the forum?

i need a rehab..i’m so tired…. exhausted…

i feel i need a rest..in peace..…

i want to lie down….and tryin’ to breathe…

PadaMu Tuhan ku pasrah..

andai pengorbanan itu mahar keredhaan..

Kerana saat Kau hadirkan pertemuan..

telahku redha untuk sebuah perpisahan...


2 comments:

Anonymous said...

Y SIS~~~??

GOT ANY PROBLEM WITH UR BFRIENDS~~??

Che Wan AlFateh said...

haluu BW kat belog kamu sambil baca en3...salam perkenalan i follow okeh...=) thnx

Related Posts with Thumbnails