mY L0vErS..

Thursday, January 13

masa itu tisu???

Hurrmm…. Aku kembali mengeluh dengan aturan kehidupanku.. Aku kian letih dengan kehidupan sendiri.. Aku sendiri bingung.. Aku terlalu runsing dengan perjalanan masa harian aku.. Aku perlukan pengurusan masa yang sempurna.. Sebenarnya aku terlalu mengejar masa sehingga semuanya menjadi kelam kelibut.. Weeiii..Aku perlukan masa!! Bolehkah aku membeli masa?? Andainya masa dapat dijual.. Alangkah bodohnya si niaga masa itu.. Adeh!!


Kenapa aku boleh terlalu sibuk?? Aku bukanlah terlalu sibuk di kampus.. Malah aku juga bukan jenis yg buat2 sibuk sekiranya tiada benda yg perlu diselesaikan segera. Kalau ada dgr owg ckp “last minute person” ha kira utk aku lah tu… Aku pn tak tahu kenapa aku masih memerlukan masa… Mungkin kerana baru aku sedar yg aku sekarang di tahun akhir dlm pengajian aku… jadi sebenarnya mmg byk bnda utk aku siapkan… terutamanya bila aku perlu menyiapkan projek tahun akhir utk ijazah aku nnt.. aku rasa da terlalu lama aku berlengah2 tuk siapkan projek tersebut..Mgkn kerana masih menunggu mood yg sesuai tuk lakukan.. hahha pemikiran yg masih di tahap lapuk! jadi klu nk hrpkan mood..mmg smp bila2 la aku masih memerlukan masa….


Aku jugak tak tahu kenapa aku rasa makin hari makin malas!! Setiap hari jugaklah aku makin fed up!! Berputus asa dah mula merasuk otak kanan aku.. Tekanan pulak menjalar keresahan kat otak kiri aku.. Arghh!!! Peedap!!! Segalanya!!! huuuu!

Aku rs aku perlukan rehat…aku perlukan ruang dan waktu utk permasalahan ini..Ya.. Itulah yang terbaik.. Aku perlukan ruang untuk memperbaiki mutu hidup aku tanpa sebarang anasir permasalahan otak.. Aku kena mewaraskan kembali tunjang utama kekuatan aku itu.. Aku juga perlu mengkaji kembali adakah semua ini berbaloi??


Maka janganlah pelik andainya blog ini terlalu lama tidak di update.. Maaflah andai tidak berpuas hati dengan tindakan aku.. Aku sentiasa berusaha memasukkan entri2 yang menyenangkan.. Aku juga perlu berterima kasih pada pembaca setia dan pembaca senyap aku.. Aku gembira bila ada yang sudi membacakan ketukan jari aku ini.. Juga pada pengomen yang tidak membaca.. Hehe..Kasihku harap diterima.. *terima kasih la tu*..


Akhir sekali…aku makin pelik ngan bahasa aku skg ni..

Memang betul la aku sedang kusut.. uhuk!!

1 comment:

zaty luvlianncez said...

singgah conteng kt cni

:)

masa itu ('________')

Related Posts with Thumbnails