mY L0vErS..

Monday, September 13

Kalaulah kan.....

Kalaulah aku free hair….

Mesti satu university kecoh ( okay tipu…bajet femes)


Kalaulah aku free hair…

Mesti kawan2 aku cakap camni..

Korang taw x, pinky dah free hair skrg

La yeke?? Ish x sangkanya aku…

Lgpun ak dah agak dah..tgk la dia pun dress up macamana…


Kalaulah aku free hair

Mesti budak-budak rumah aku cakap camni..

Wey pinky awat hg free hair???

Mana tudung hang pi???

Hg x takut ka orang duk kata kat hg??


Kalaulah aku free hair…

Mesti junior2 nnt cakap camni..

Eyyhh?? Sapa tu??

Tu kak pinky la

Eh korang-korang..

bukan dulu kak pinky tu pakai tudung ke??

Hurmm dulu la…

Mana tudung dia skrg ha???

Dah terrbang ...!!

Oooo00oooo~


Kalaulah aku free hair…

Mesti kawan-kawan sekolah dulu tak percaya

Sebab dulu kat sekolah aku macam baik-baik sket… (ahaks)


Kalaulah aku free hair…

Mesti di facebook akan dapat komen-komen

Dan mesti status suma berkaitan dgn ak yg free hair..

Pastu aku marah trus delete suma orang…

Agaggaga…


Kalaulah aku free hair…

Confirm chenta hati akan cakap camni

Han..kalau ya pun nk free hair cermin la rambut tu dulu…

Hahaha!


Kalaulah aku free hair…

Mesti monyet bila tgk cakap mcmnii

Eh eh..tu geng kita kan??

Dia free hair mcm kita la….


So moral of da story….

”berat aku dah naik spjg musim perayaan ni..

”(erkk ada kaitan??)

6 comments:

Anonymous said...

"Kalaulah aku free hair…

Mesti monyet bila tgk cakap mcmnii

Eh eh..tu geng kita kan??

Dia free hair mcm kita la…."

p/s- since u type diz words, ade fikir x perasaan org yg freehair????
dont u think ini blog u xde org yg bace or terbaca or wtever k..huhh.!

♂ iDa hArYaNniE ♂ said...

astaghfirullahalazim..so sowi..x terlintas niat di hati nk tujukn kt sesapa..all d story in diz blog im just shared bout my life..my everythng and its juz only me..mybe terlampau excited menulis and push out d idea makes me not realize and thgkng people's heart...by d way thnks 4 reminding me..and sowi again..~

cahaya chenta said...

mmg agak kasar ayat ni..tp brgantung pd org yg mentafsirkn nye..ni dah lumrah manusia..ade yg mudah terasa,ade yg xfhm dgn sindiran n mcm2 lg..smtimes kite kna fkir hati n perasaan org n smtimes xperlu smua tu..yg pnting kite jd diri kite sndiri..

Anonymous said...

sengaja ataw tidak... berkaitan ataw tidak... tak baik untuk kita bercerita pasal sesorang~~

hidup ini mcm roda! arini kita ckp pasal orang~~ esok2 kena kat kita balik....

so hati2 bile menulis~~ jgn ikutkan perasan even this ur blog! tqvm

♂ iDa hArYaNniE ♂ said...

fyi i x bercerita or tujukan kt sesapa okk..!!almost of the entry kt blog ni i juz citer pasal my life..xde nk sngkut paut kt sesapa pn..its up to u nk nilai mcmna..tp apa yg taw i mmg xde niat nk sindir sesapa.lgpn i dah mntk maaf yg i x sngja tulis cmtu.

like cahaya chenta said "dah lumrah manusia..ade yg mudah terasa,ade yg xfhm dgn sindiran n mcm2lg..smtimes kite kna fkir hati n perasaan org n smtimes xperlu smua tu..yg pnting kite jd diri kite sndiri.." -pEacE-

pelangi said...

hy!! sy dh lm follow blog awk.klu sy bosan sy suka bc blog ni.sbb dr segi penulisan awk sy thu yg awk seorg yg jujur dgn diri awk sndr.utk pngthuan awk jg..sy pn free hair.mgkn ht blm terbukak utk sy pakai tudung.tp bl sy bc topik ni sy rs klakar sbb awk jns yg happy go lucky..sy hrp awk truskn berkarya dan update2 lah selalu blog awk ni yerrr... ;)

Related Posts with Thumbnails