mY L0vErS..

Sunday, September 26

u r only exception.....~




im really love this kinda video....
nth da bpe puluh kali asyk tgk diz clip...
tabik springg to the director coz make diz video so00ooo awesome!
jalan penceritaan yg sgt2 menarik bg aku...
lirik dia pn was so meaningful..
bagaimana dat lady suddenly rasa nk tgglkn kekasih dia..
but when she find another man to b with..
its not the same likes the man she wants to left....
and finally she's still wif dat man which yg dia nk tgglkn tu...
i'm really thnks to diz video...
coz it makes me realize dat how important him to me....~

ni lah yg dikatakan lumrah percintaan..
x pernah rasa cukup and syukur dgn apa yg dah dimiliki..
bila sesuatu relation tu dah gone and kita dah ditinggalkan seseowg..
bkn senang tuk kita lupakan dia..lbh2 lg when we find someone's new..
and nk start blk new relationship frm d beginning...
ouh its really not easy...kena kuat dr segi mental dan fizikal..
sebabnya dah macam2 life yg kita dah lalui dengan dia...
and benda tu dah mmg jadi sebati dalam hidup kita..
yerlah bila igtkn blk the way he's smile..he's talkin'..
he's doing and everythng... mmg stel terbyg2 dlm fikiran kita...
ouh God...susahnya nak lupa!!

aku dah penah rasa perpisahan yg sgt2 mengecewakan ...
and kdg2 mcm x pcy bnda tu happened sekelip mata..
when dat time bila kita rs kita dah di tahap selesa dan bahagia dgn dia..
but kuasa Tuhan mmg sapa pn x blh nk jangka..kn??
dan apa yg jadi aku redha dan terima dgn hati yang terbuka...
wlpn ianya sesuatu yg sukar utk dilepaskn dan sgt menyakitkan...
and i'm very thnkful coz dat time ak ada owg tesyg di sekeliling ak..
yg byk bg smgt..nasihat n kata2 perangsang tuk ak truskn hidup..
thnks all...aku mmg xkn lupa yg tu smp bila2....

wlpn sakitnya memakan masa bertahun2 tuk ak pulih balik..
tp sekurgnya dlm ms tu ak da dpt byk pnglmn dan bljr dari kesilapan...
and sometimes dgn pengalaman yg mcmni..wat ak btmbh matang..
dan lbh mendekatkan diri aku dengan Tuhan...
alhamdulillah~

now aku sangat2 bersyukur di atas apa yg dah terjadi...
daripada pengalaman yg dah terjadi kt aku tu lah...
ketika ini..sekarang ni..malah saat ini..
wat aku lebih menghargai owg yg sgt aku sayang..
semoga Tuhan masih memberi aku ruang dan kesempatan
utk aku hidup disamping beliau.....
dan semoga kami juga akan tabah menghadapi segala ujian yg mendatang
tak kiralah apa jua ujian yg telah Engkau berikan..
sesungguhnya ketahuilah...setiap saat pn aku tidak sanggup utk hidup tanpa beliau...
dan hanya Kau saja yg tahu
betapa sunyinya aku bila saat berjauhan...


notahati: saat ini..syukur dan hargailah dgn apa yg kita ada..~

8 comments:

Anonymous said...

moral of the story :
jangan menilai seseorg pada perbuatan/tingkahlakunya tetapi perlu dinilai hati dan nuraninya selami perasaannya. sesungguhnya apa yg kite lihat tu x serupa/sama dgn ape yg kite fikirkan.
p/s- if u sayang sgt bf u (as u said) sayangilah die dgn hati yg tulus ikhlas bkn 1 perasaan yg dibuat2- n if u ade kwn2 yg cm dlm video klip ni better u selami hati n tnye ape masalah die smp die nk wat cmtu kt bf die..i tgk u cm pndai bg nasihat n motivate org jerk..gud for u k..truskan berkarya!

Anonymous said...

y tis vid soo meaningful for u?? its a very simple vid i guess..mm..

Anonymous said...

yup..

Anonymous said...

apa yg i paham dgn vid ni, sayangilah org at ur side..jgn nmpk org lain better than him..luv him as him be...luv this vid 2..

cahaya chenta said...

yes u r...bt thn awk xley la ckp yg awk xley idup tnpa die..awk kata awk matang dkt ngn Tuhan klu da dkt ngn Tuhan mean msti awk redha kn ape2 yg akn brlaku..so if anything happen to both of u or him so awk kna accept la...ni la namenye jodoh..if mmg da trtulis awk mmg xde jodoh ngn die awk jaga mcm mne pn usaha mcm mne pn die ttp bkn milik awk..
p/s-vid ni mmg best tp keadaan die mybe brsebab..ape2 pn dlm dunia ni xkn jd suddenly..tp msti ade sebab..k adik ida..

Anonymous said...

haha selama ni aku dgr lagu ni dlm radio je.x sgka cute jgk penyanyi ni.overall best jgk vid clip ni.bila tgk membuatkan aku lbh syg kt awek aku..hahaha -mat aki-

♂ iDa hArYaNniE ♂ said...

ouh..entry ni i juz wt ttg apa yg i rs.bukannya nk judge people or whatsover.i mmg ikhlas syg bf i dgn sepenuh hati..bukannya dgn perasaan yg dibuat2..n i rs bf i sndr pn thu and blh realize perasaan i pd dia cmne...yup..mmg btol jodoh dan ptemuan d tgn Tuhan tp wlpn dah ditentukan,Tuhan bg kt peluang tuk kt mcari, memilih psgn kt sndr dan sama2 berusaha ke arah jodoh tu.tp wlpn dah berusaha n stel xde jodoh jgk..kt kna redha sbb ni suma ketentuan Dia..begitu jgk i..sbg hambaNYA, i akn redha klu ni dah mmg tersurat dlm hdp i...

btw thnks evrone for da coolest adviced..at least i can motivate myself more perhaps will be more matured bout tiz matter..btw thnks again k! -hugs n kisses-

firdaus said...

erm...really for me dis vid is really suitable for those coupling..really meansful and make us appreciate our couple..if i can have a girl like u,i'll be proud of u..it a such amazing vid...hope u hppy wif ur boy..always pray for u n ur boy...
(^-^)

Related Posts with Thumbnails