mY L0vErS..

Thursday, October 14

akak demam uolls... :(

ouh tetiba demam plk..

time2 byk keja la nk demam..

rasanya dah lama aku x rs demam2 ni..

mmg lately aku akui mmg kurang sgt rehat...

byk sgt benda nk kena

settlekan dalam satu masa..

lgpn dgn cuaca skg yg asyk

hujan panas..hujan panas..

dgn tito pn skg hny 2-3 jam sehari..

bab makan jgn ckp lah...

selera tu dah makin kurang..

bila nk telan ja rasa cam batu..

smp skg nk mkn pn kena pksa dgn kawan2...

hukhuk

x sgka dgn keadaan semua tu

wat kn ak jd demam..

mmg salah ak jgk..

tlmpau fokus dgn sesuatu perkara...

wat ak lupa nk jg kesihatan diri sndr...

**huu padan dgn muka aku***

bila da demam..

spjg hari asyk tito je..

**bowsan gila**

mula2 gagah jgk la p klas..

wlpn dlm klas tu x ley nk wt apa lgsg pn...

tp last2 surrender jgk ponteng ..

klu smp nk jalan pn rs cam nk pengsan..

lbh baik rest kt uma

sblm aku susahkn kwn2 aku nnti...

**adeehh***

doctor chck darah aku..

dia ckp darah ak terlalu rendah.. 90/60..

dia pn taw yg aku skg ni

tgh stress n x cukup rehat..

**biasalah doc..student's lifekn**

dia ckp aku kena mkn byk vitamin dan zat besi..

tuk recover blk kesihatan aku...

dia bg 4 jns ubt yg perlu aku telan..

hopefully lps ni kshtn ak smkn pulih..

macam2 lah bile time2 busy nie..
demam itu lah,ini lah..
sabar je lah...

apapn aku hadapinya dgn redha &tenang...

kerana bagi aku

ini adalah satu cabaran dalam kehidupan...


ubat yg pahit nak mati!

pantang tuk owg demam..x ley tnjuk fully face :P

1 comment:

Danial Jaafar 🇲🇾 said...

get well soon! speedy recovery~ =)

Related Posts with Thumbnails