mY L0vErS..

Saturday, October 9

my beshfwen's wedding~

skg ni ada kt kampung..
*home sweet home*
lamanya x blk umah..
sgt bz dgn exam + asaimen+ project
hr ni pn (sabtu) sepatotnya ada bengkel fiber optic..
klu khursus tu amik private
maw x ribu riban nk kna bayar..
tp sebab university yg sponser so its free...!
tp x dpt nk pergi larrr sebab rini
wedding my BFF --> Mimi..
*sowi prof Hilal i terpksa ponteng ur klas* huuuuu


hurm nampaknya dlm group BFF ni...
tggl aku je la yg blom kawen...
kalau dulu Iyra dah kawen skg turn Mimi plk..
ni pn Iyra plk plan nk kawen skali lg bln 12
tp naseb baik dia ckp thn tataw bila..
*hg pandai nk loyar buwokk ngn aku kan??*


bila tgk Mimi kawen..rasa hepi + sedey x hengat..
hepi sebab finally dia dah jumpa dgn Mr Rite
dan melangkah ke alam baru..
sedih sebab mgkn lps ni kalau nak huhahuha
da x blh nk gila mcm dl2...
*tp i know ur husband very deerrr gitu...
da ckup meroyan dgn prangai kitowg kn?kn?kn?!!!**



memandangkan aku ngn Iyra
otak kami msg2 sewel wikend lps..
so kami x blh nk pk hadiah apa tuk kasi kt Mimi..
agak lama jgk kami berhujah
plus membuang kredit tepon
duk bncg hadiah apa yg nk dibeli
akhirnya tercetus jgk lah idea
nk bagi lesung batu kat Mimi ni...haaa kan!!!!
*naseb hg la Mimi dpt bff cam kami**

so blk dr Penang...
pepagi lagi aku dah merempit bwk moto
p cari lesung batu tu..bila dah dpt...
time nak bayar cashier kt ctu plk tny..

cashier: adik..lesung batu ni nk bg hadiah ke?
aku: yup..hadiah kawan kahwin..awat kak?
cashier: 1st time akak jumpa customer bg lesung
batu kt pengantin..rata2 cstmr yg beli batu lesung ni majoriti pengantin baru.sebab kbykn yg diowg dpt hadiah kawen
x pinggan mangkuk,cawan,periuk nasi..blender...
pinggan mangkuk,cawan,periuk nasi..blender...
aku: ouh..! betol kak..sebab tu sy terpk nk bg bnda ni..lgpn pengantin ni kawan baik sy..so sy x segan sgt kalo bg hadiah ni...chewwaah ayat!!
*klu owg lain tobat la ak nk bg..
kang x pasal2 batu ni dpt kt aku blk**

bila da p wedding dia rasa cam reunion plk la...
suma kawan2 lama aku jmpa...ada yg still solo..
tgh mncr..baru kawen..beranak pinak
alhmdlh..Tuhan msh memanjangkn usia
kita tuk bertemu kembali...
*peluk ciom skett mmuuahhh mmuuaahhh!!!**

memandangkan aku ngn Iyra
tiba agak lewat time wedding tu...
so dptlah kami conquer pelamin
plus pengantinnya skali...
utk sesi bergambar..mcm2 pose n aksi yg kami buat..
malu dah x kira apa dah..
lantak la owg nk kata apa pn kn!
confirm bila da cuci nnt
Mimi naik hantu sebab rasanya..
rata2 gambar kami memenuhi lensa cameraman tu..
**hahaha i looiikkee**

apapun aku doakan Selamat Pengantin Baru
Mimi Mazira + Azrul....!
Semoga bahagia hingga ke anak cucu
dan ke akhir hayat taw..!
hope kowunk x termeninggal lah
bila bukak hadiah kami tu nanti..
pasni Mimi kena rajin2 la ke dapur yew..
mcm mak aku slalu pesan..
"to conquer a man's heart is da stomach!!"

pEaCe~




notahati:: stel confused...lesung batu ke batu lesung???

No comments:

Related Posts with Thumbnails