mY L0vErS..

Thursday, October 28

apokomondoea??


Sakitlah!

Marah kat orang, sakit kepala...orang marah kat kita pun sakit kepala.

Duuuhhh!!

Hari ni, aku jadi sangat kedekut. KEDEKUT SENYUM. Akhirnya aku jugak yang sakit kepala. Hailoh!

Patutlah orang selalu cakap yang senyuman tu pengubat jiwa.

Banyak perkara yang terfikir. Jadi sakit jiwa dan stress. Aiyyoo!

Tapi, jangan risau..hidup perlu
POSITIF.Walaupun tahap positif tu dah sampai yang paling bawah sekali, apapun aku kena pertahankan.

Kalau boleh, siapkan kubu paling kukuh seantero dunia.

Kubu Hati. Kubu Mental.

Eh, sekali lagi...aku bukan serabut dengan masalah aku. Masalah aku, selalunya aku pejam mata je. Selesai senyap-senyap sudey...orang lain pun tak tahu..aku pun tak rasa dihiris-hiris.

Aku cuma serabut tengok orang lain.

Kenapa??

Haaa...itu yang aku tak tawuuuuu ;p

Isk..serabut lar tengok orang yang serabut. Aku tgk pun ngan aku skali jadi serabut...


*heesh!!!jiwa-jiwa!!


No comments:

Related Posts with Thumbnails