mY L0vErS..

Friday, October 29

missin' oredy~

this week...
aktiviti tito 2-3 jam sehari bermula lagi... AGAIN??

ouh sangat x hairan kalau lepas ni aku sakit lagi...
sendiri yang cari pasal kan?
hari ni my last day for attending da class for diz semester...
and last day jgk presentation Digital Signal Processing project..
project yg wat aku rs loya + nk termuntah since dr mggu lps lg....
hopefully dapat present yg terbaek..
walaupun skg ni rs cam nk pengsan pn ada...uhuu~

hari ni....di hari Jumaat yg mulia ni....
rasa moody sebab pensil case aku hilang..
sumpah!! xdak feel apa lgsg skg ni...
mgkn bg stgh owg mslh pencil case hilang satu perkara biasa..
tp TIDAK bg aku..sgt2 rs down! errmmm~
kenapa aku risaukan pencil case aku tu..??
hanya Dia yg tahu...aku xdak jawapan tentang itu....

hr ni jgk aku akan blk Penang..

aku dah x peduli pkl brp akn hbs presentation nnt..
aku jugak x peduli wlpn smlm aku hny tito 3 jam...
aku mmg xkn peduli yg itu..

janji mlm ni aku dpt tito ats katil aku sndr...
bagaikan rasa satu kepuasan + ketenangan apabila berada di rumah..

Ya Allah...semoga aku selamat sampai..~



missin u oredy.....~
Related Posts with Thumbnails