mY L0vErS..

Sunday, October 17

nasi kandaq satuuu!!!!


alhamdulillah...
aku dah baik dari demam..
dah lama rasanya x demam2 ni...
so bila dah demam baru taw..
betapa peritnya menjalani kehidupan seharian...
x suke!! x suke!! x suke!! huuu

syukur alhmdlh spjg aku x sihat ni..
dpt kawan2 yg sgt amik berat ttg kesihatan aku...
lebih2 lg dr soal pemakanan..
kowang mmg pakar pemakanan terbaik!!
apa yg aku makan msti dipantau..
nak makan tu x blh..nk mkn ni x blh...
sokay..aku x marah kowang pown..
cuma terkilan sket apa yg aku nk makan tu x dpt...huhuhuhu...
nway thanks taw sbb kowang jg aku dgn baik..mmg 1st class lah!!!
bwk aku g klinik..amik aku smp kt uma utk p kelas..
buat bubur nasi....bgkskn bhun grg..bagi buah epal+ betik...
biskut Julie's..air 100plus..panadol Uphamol dan mcm2 lg lah...
aku rasa bertuah larr dpt kwn cam kowang...
*meh nk cayang sket..mmmuuaahhh**

bila da baik demam..
hr ni wat pertama kalinya aku kuar umah..
pepagi dah kuar carik nasi kandaq kt Perlis..
owg Penang mmg cmni kot..
duk tang mana pn mst nasi kandaq jgk yg nk cari..
lgpn aku nk bls dndam blk..
sbb time demam ritu nk telan apapn cam batu..
nsb baik pegi owg x ramai yg beratur...
tu pn nasi dah hbs..nk kna tggu nasi baru tgh masak...
xpala...tunggu pn tunggulah..jnji dpt makan...*weeeee**
ns kandaq cni sama mcm ns kandaq Penang
cuma ns dia ala2 nasi myk..
tp lauk2 dia x byk beza pn..sama ja!
so klu ngidam nk mkn ns kandaq Penang..
kt tmpt ni la yg aku akn cari..
apapn thnks to Pn Zuraidah..
kerana dia aku taw kewujudan ns kandaq kt Perlis ni.
kalo dia x dtg Perlis hr tu..
mmg tobat 3 tahun aku duk Perlis..
hidup hanya dengan menimba ilmu dan menelaah buku2...
*ayat nk poyo** muehehehee~


No comments:

Related Posts with Thumbnails